Terrängskydd...igen

Sv: Terrängskydd...igen

nackdelen med skydden som har lufthål är att jag som hästskötare måste se till att inte knäppa över lufthålen :angel:
Inte alltid så lätt på en stressad/taggad häst :p

Vi har några Dalmar och rek dem.. :laugh:

Ja, helt underbara! Skyddar mycket bra, mycket lätta, luftar och lätta att hålla rent! :D
Fast kan tycka att kvaliten kunda vara bättre med det priset. Det näst senaste paret vi köpte var "skabb". Köpte från en svensk butik och de sa att de antagligen hade legat länge...

Men! Dem senaste vi bytta till istället har ett annat material ytterst än vad de haft tidigare! Inte det här blanka läderliknande. Har de gjort om skydden alltså? :confused:

Vi köpte dem här
Titta under Beinshutz /Tägliches - Premier Equine Air Cooled Eventing Boots

Kul att titta där. :idea: De har de andra skydden men det blir inte billigare där...

Ska leta vidare.

Dock är det dyrt i Tyskland nu med den svindyra €. Tidigare har vi handlat Back on Track, vissa ridbyxor etc därifrån till priser långt under här hemma. Ibland halva priset.

en eng sida med skydden här

Det blev ett par utav dessa från den engelska sidan :)
Nu hoppas vi de passar också :)
Vad har ni för storlek på era?? jag tog Large både bak och fram, hoppas verkligen inte de e för stora!! :S

Senast ändrad:

Jag tycker också att NEW skydd funkar bra ! :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 430
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 762
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna... 2 3
Svar
57
· Visningar
13 311
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka