Test: Vilken ras är du?

Jag får inte ens uppsidan. Typiskt nu får jag inte reda på vilken ras jag är. Skulle ha varit roligt att veta.

Hur gör ni för att komma till det där spelet. Jag klickar på länken sen händer det inget mer. Frustrerande.

jag blev redlington terrier båda gångernaj ag forsökte,oansätt att jag svarade lite diverse på frågorna.

ja blev en fransk bulldogg Ja vill inte va en fransk bulldogg dom e läskiga :p

"Canine Algorithmic Transfer System 'CATS'" :rofl:

manchester terrier är jag.. nånting som ser ut som en mini-dobbermann.. mkt passande :smirk:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka