Modig_Korn Trådstartare 3 Aug 2004 #1 Tryck på game och följ instruktionerna Första ggn blev jag en tollare och andra ggn en pon
M Manzana 3 Aug 2004 #2 Jag får inte ens uppsidan. Typiskt nu får jag inte reda på vilken ras jag är. Skulle ha varit roligt att veta.
Jag får inte ens uppsidan. Typiskt nu får jag inte reda på vilken ras jag är. Skulle ha varit roligt att veta.
M Manzana 3 Aug 2004 #5 Hur gör ni för att komma till det där spelet. Jag klickar på länken sen händer det inget mer. Frustrerande.
Hur gör ni för att komma till det där spelet. Jag klickar på länken sen händer det inget mer. Frustrerande.
I Icebabe_1 3 Aug 2004 #7 jag blev redlington terrier båda gångernaj ag forsökte,oansätt att jag svarade lite diverse på frågorna.
jag blev redlington terrier båda gångernaj ag forsökte,oansätt att jag svarade lite diverse på frågorna.
B BeastieBabe 3 Aug 2004 #13 "Canine Algorithmic Transfer System 'CATS'" manchester terrier är jag.. nånting som ser ut som en mini-dobbermann.. mkt passande :smirk:
"Canine Algorithmic Transfer System 'CATS'" manchester terrier är jag.. nånting som ser ut som en mini-dobbermann.. mkt passande :smirk: