M Mykatt 3 Aug 2004 #24 Smart som en...... Bordercollie! Jo, det stämmer nog... jag är nog lite den typen... Och så har man en Eskimo dog !
Smart som en...... Bordercollie! Jo, det stämmer nog... jag är nog lite den typen... Och så har man en Eskimo dog !
E Eem 3 Aug 2004 #25 Jag blev en saluki Jag misstänker att det var frågorna om ens storlek som avgjorde det... :smirk: MVH Eem
Jag blev en saluki Jag misstänker att det var frågorna om ens storlek som avgjorde det... :smirk: MVH Eem
turbofling 3 Aug 2004 #26 En basenji blev jag. Vet hur de ser ut, men vet inte så mkt om dem. Men visst är det dom som inte skäller?
En basenji blev jag. Vet hur de ser ut, men vet inte så mkt om dem. Men visst är det dom som inte skäller?
M Madde85 3 Aug 2004 #30 Jag blev en staff. Skitbra. Gillar sånna hundar. Synd att de är så små bara.
G glee 3 Aug 2004 #31 Jag försökte bli staff men jag blev mellanpinscher Har du träffat en staff nån gång? De verkar ju större än vad de är (och jag skulle inte vilja att en sån hund var stor, det skulle bli för mycket )
Jag försökte bli staff men jag blev mellanpinscher Har du träffat en staff nån gång? De verkar ju större än vad de är (och jag skulle inte vilja att en sån hund var stor, det skulle bli för mycket )
L lenizen 3 Aug 2004 #33 *lånar knapp* Jag blev en Polski Owczarek Nizinny (Pons) (Polish lowland Sheepdog) första gången. Andra gången blev jag en Irish Water Spaniel.. Hmm
*lånar knapp* Jag blev en Polski Owczarek Nizinny (Pons) (Polish lowland Sheepdog) första gången. Andra gången blev jag en Irish Water Spaniel.. Hmm
prinsessfeminist 4 Aug 2004 #38 kom igen nu! Jag skrev ju vad jag blev! Jag tippar på att du blev bernen sennen eller något liknande.
kom igen nu! Jag skrev ju vad jag blev! Jag tippar på att du blev bernen sennen eller något liknande.