Test: Vilken ras är du?

CLUMBER SPANIEL !! :D

Fan dom e ju skitläckra ju... :crazy:
Hehe, fast dom e iofs. väldigt söta! :love:

Hu jag blev en Softis, en hund jag aldrig skulle drömma om att skaffa...

Jag blev en Czesky Terrier. Har själv Jack Russel och det är tydligen passande då mina jobbar polare gapflabbade åt det å sa :det kunde jag ge mig f-n på med det humöret.

Tack för den du ;) Fast jag kan nog va ett riktigt nöt jag med :angel: Det brukar iaf mina arbetskamrater tycka när jag berättar hur jag formligen ääälskar mitt jobb och bara väntar på att semestern ska ta slut :p

Kelpie är en vallhund som härstammar ifrån australien! Världens bästa ras om ni frågar mej!!! ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka