Jag skrev högre upp att man skulle googla the cannabis dabbing community så fick man niog svaret. Eftersom du var okapabel att göra det själv trots uppenbart intresse, gjorde jag det och den första länken var denna som förklarar hur det går till:

http://www.truthonpot.com/2014/07/02/what-is-dabbing/
Tackar ödmjukast för googlandet. Jag sökte själv men tyckte det verkar rörigt att sålla informationen, mycket trams (community liksom?). Har aldrig hört begreppet men det verkar vara samma som hasholja.
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 161
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: 95johsv
·
Trädgård & Växter I vår trädgård är det en äpplesort som utmärker sig. Utseendemässigt ser det ut som ett åkerö, men skalet är i en mer rosaaktig nyans...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 290
Senast: VLMF
·
Kläder & Bli fin Försöker öppna en sk barnsäker flaska Clinique take the day off men jag får inte upp korken. Min sambo har lyckats men jag kan bara...
Svar
6
· Visningar
751
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp