The propps!!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Minan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 162
  • Visningar Visningar 11 545
Sv: The propps!!

mkt spännande

men på vestur sida har tävlingar västsverige funnits sedan i november...

lite roligt att se nu på SIFs sida att två föreningar ska ha var sin tävling samma dag på samma plats, hur ska det gå tro? hmmmmmmm hehe:angel:

ja, jag tittade där men hittade inte. ligger det inte under sport som vanligt?

*lånar min egen knapp*
Hittade följande i en propp. Svealandsmästerskapen.
"Kvalgräns för Junior/YoungRider samma kvalgränser som Vuxen"
Vad menas, någon som vet? Menar de till SM (eftersom det är SM-kval) eller vad menar de? Det står under övriga upplysningar.

Jag förstod det som att undomar behöver ha uppnått de vuxnas a och b kvalgränser vilket låter jättekonstigt.
Ska undomar då ha uppnått 6,40 för att få delta?:confused:

Jag fattade det som att det var så för att få delta i den tävlingen? Var det så du också menade? Låter ju isåfall som sagt jättekonstigt.

Jo det var så jag menade;)

Kolur: Dom ligger där dom brukar under sport och sedan tävlingar.

Woohooo, i September nästa år blir de första tävlingen på hemma plan!! VÅRAN BANA KOMMER BLI KLAR SNART!! Då får ni komma till Arvika & tävla ;)

Sport - Tävlingar, precis som vanligt :)

En till fråga. Kan man bara kvala till SM på SM-kval, även i passgrenarna? Jag kan nämligen inte hitta många SM-kval med passgrenar häromkring... Mååånga mil bort.

Kolur: Dom ligger där dom brukar under sport och sedan tävlingar.[/QUOTE]

jag har safari (mac) så det fanns inte där de fanns bara för 2008 men nu gick jag in på firefox och där fanns dom:idea:

VA!vart är alla örnäs tävlingar!? vi brukar ju ha tre stycken nu hade bi ingen!!:eek:

*kl*

Kollade igenom lite kvickt bara och jag tror jag ska styra ut lilleman på Ofeigurs Vårtävling 25 april om han kan tölta runt lite då.
Efter det blir det nog Vesturcupen eftersom vi ska bo i Varberg hela sommaren. Förslagsvis den i Kungsbacka 17 juni, annars finns det ett gäng andra på sävebanan. Längre än så har jag inte tittat, för sen får väl lillehästen få vila sig :)

Jag är inne på Safari, funkar utmärkt!:D[/QUOTE]

hmm konstigt för det funkar inte på min dator på safari men på firefox!:grin:

Liknande trådar

Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 115
Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
646
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
541
Senast: Cattis_E
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
2 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka