The sims 2

Skreppur

Trådstartare
Fusket (Move_objects on) där man kan deleta sin sim för att sedan "plocka in dom igen" fullt klargröna, funkar det på the sims 2? Provade att deleta men då försvann min sim xD

Något annat fusk som håller simmen grön och glad jämt? Något som inte tillåter att den börjar känna sig hungrig osv?

Tack för svar :D

Sv: The sims 2

om du skriver "maxmotives" i fuskrutan så gör det så att dom mår jättebra..

*kl*

Jag gjorde också den tabben i början, var lite snopet :D Man kan skriva boolProp testingCheatsEnabled true, i fuskrutan då du är i kvarteret, så kan du dra upp mätarna om du vill :) Och du kan göra en massa annat också, som t.ex dra upp mätarna på hur mycket simmen kan

Haha tack för svaren, ska prova om det funkar.

Det är ju ingen match om man fuskar, men vadfan jag blir så stressad annars. xD

Inga av fusken verkar fungera. Det går att skriva in och fuskrutan "tar det" men ingenting händer. suuuck någon däruppe är mig inte barmhärtig.

urgammal tråd men dumt att göra en ny...
vet nån hur man byter årstid i "året runt"? är såå trött på vintern! :mad::devil:

kl

Nån som har några andra roliga fusk på lager? :D Jag tycker det är jättebra att det finns 2 st fusk för att få pengar, beroende på hur mycket man vill ha. "motherlode" för att få 50 000 och "kaching" för att få 1000 .

Men som sagt, kan nån något mer så dela gärna med er... :D:bump:

Funkar nog vilket som... Jag har iofs bara testat i spelläget.
Blev lite osäker, tror att det är help man ska skriva iaf :D Har 3an nu så kan inte testa :p

Man kan också gå in i readme-filen i spelmappen (i Support-mappen) och kolla. Där står alla fusk/koder uppskrivna.

Funkar "maxmotives" på Sims 3 också? Det är tråååkigt att behöva uppfylla deras jädra behov hela tiden :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
27 259
Senast: Amk
·
S
IT & mobiler F-rbaskade The Sims! :mad: Det spelet krånglar då alltid. Igår kväll när jag skulle spela Studentliv så hänger sig spelet i kvarteret...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: Carpe_Diem
·
IT & mobiler Alltså... Vet inte riktigt hur jag ska förklara detta, men jag ger det ett försök. Är det bara jag som inte kan se mina "simmars"...
Svar
12
· Visningar
1 209
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka