Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu spelar jag faktiskt ingenting pga försöker minska på mina skärmtimmar plus att jag försöker ta vara på sommaren .
I höst kommer jag nog eventuellt köpa en bättre dator och då blir det säkert en del prokrastinerande i form av Sims
Nån som hört nåt mer skvaller om Sins 4?
Speluppehåll för min del. Har en familj som gått flera generationer, men tappade lusten att fortsätta nån gång förra året. Och just nu har jag massa annat för mig. Men det kommer alltid tillbaka, förmodligen snart eftersom det var så himla längesen sist. Då jäklar kommer det nördasTänkte putta upp tråden och se hur det går för alla? Har själv inte spelat på ett tag, men har en familj som föder upp fjordhästar. Kan lägga upp någon bild sen när jag sitter vid andra datorn.
Vad innebär det? Känns ju inte som att du just spelar när du skriver så"Spelar"
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]
Om man anser att rita dit man och svans är fusk så ja men det gör i stort sett alla på ES och inget jag skäms över men visst, jag kan sluta visa bilder om det är störande att jag redigerar dom.
Knoppman finns mycket riktigt att ladda ner på ES men inget jag använder mig av
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]
Jag menade inte att du skulle sluta lägga upp bilder Blir lätt avundsjuk över de fina bilderna du tar, redigerade eller ej. Det är väl mest det som är störande för mig, att jag inte kan redigera något själv