Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj, det verkar ju som att spelet är ganska olikt de andra tilläggen? Verkar kul, tur att mamma är mer Simsgeek än vad jag är så hon kan köpa, pröva och låta mig spela innan jag slösar pengar på ett eventuellt överskattat speltillägg...
Som en 4:a fast ändå inte? Det förklarar saken. Och då verkar det ju lovande, typ som en blandning av Sims och SimCity Medieval. (och när jag klickade på länken igen så ser jag ju att det står "base game", doooh!)
Hästmänniskan
Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...