• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare fiffi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 720
F

fiffi

vet egentligen inte vad det är för frågor som man ska ställa på de här forumet men jag provar ändå.

det är så här att när jag spelar the sims (både ett och två) så slocknar datorn helt plötsligt, den dör helt enkelt och då måste man dra ur sladden och sen stoppa in den igen innan den går att sätt på den igen. vi har rensat datorn på massa önödiga program och så men det hjälper inte. den slocknar när man ska spara (så att det inte sparas) och sen när det händer någon stor händelse.

vet någon vad detta beror på eller vad man ska göra åt de?

Sv: the sims

Det låter ju som om det blir för jobbigt för datorn.
Har du tittat efter om datorn har de "kraven" som krävs för att köra spelet.

Liknande trådar

Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
856
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 813
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 493
Senast: Görel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 106
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka