Thermobyxor

Krockodil

Trådstartare
Det är kallt ute nu och jag fryser! Tänkte försöka hitta ett par bra thermobyxor så att jag överlever vintern.

Tittade idag på ett par från MH men de var ju knappt fodrade alls! Kikade på internet på Hööks och Horze och de verkar ha ung. samma byxa. Någon som vet hur de är i fodringen? Funkar de bra att rida i?

Sv: Thermobyxor

Jag köpte mina thermobyxor på Ullared och dom är inte fodrade så jag har ett par långkallingar under. Det funkar perfekt! Fryser inte.

Sv: Thermobyxor

Jag köpte ett par ifrån börjes förra året som jag tar till när det är riktigt kallt. Jag köpte dem förstora så att luften verkligen kan cirkulera. Ett par fleece långkalsonger under så klarar jag mej och jag är väldigt frusen.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Emma-pemma
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 385
Senast: Görel
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka