Thidemantygel...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Felway
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 258
F

Felway

...i brunt, finns det?! Letar som en tok, kan inte hitta det nånstans? Eftersom jag är väldigt noga med att matcha vill jag inte använda en svart:p

Sv: Thidemantygel...

Jag har en sådan, kommer inte alls ihåg vart jag köpte den men tror att den är från Chétàk.

Hihihi en sån använder man väl ändå inte varje gång man rider så du lär ju inte göra bort dig om du kör mer svart :p

Självklart används inte thidemantygel vid varje ridpass! Men jag vill ända ha en brun, är "matchnings-nörd" så det stör mig att inte ha samma färg på alla lädergrejer... :angel:

Äsch, är man nörd så är man:angel: Stackars häst, inte ens i skogen får han vara omatchad:p

Liknande trådar

Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Jeps
·
  • Omröstning Omröstning
Kläder & Bli fin Vi ska på begravning nästa vecka då min sambos svågers pappa gått bort. Vi var alltså inte jättenära men träffades varje gång... 2
Svar
36
· Visningar
2 154
Senast: monster1
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 212
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka