LulePettersson 23 Sept 2013 #623 Sv: This or that 4 Ta hem tränare. Har ju tränare i stallet så varför åka iväg haha Träna hoppning för tränare eller Träna dressyr för tränare ?
Sv: This or that 4 Ta hem tränare. Har ju tränare i stallet så varför åka iväg haha Träna hoppning för tränare eller Träna dressyr för tränare ?
Buck 23 Sept 2013 #624 Sv: This or that 4 Både ock , tränar dock mest hopp för tränare. Även om jag hade behövt en tränare i dressyren. Samma
Sv: This or that 4 Både ock , tränar dock mest hopp för tränare. Även om jag hade behövt en tränare i dressyren. Samma
LulePettersson 24 Sept 2013 #627 Sv: This or that 4 Har aldrig testat det där med lastbil så säger transport. Brunt träns & svart sadel eller Svart träns & brun sadel?
Sv: This or that 4 Har aldrig testat det där med lastbil så säger transport. Brunt träns & svart sadel eller Svart träns & brun sadel?
NightRain 24 Sept 2013 #628 Sv: This or that 4 oj vad svårt då jag inte alls gillar brun utrustning.. men hmm säger nog svart sadel å brunt träns, man kan ju ha märkbrunt:P samma
Sv: This or that 4 oj vad svårt då jag inte alls gillar brun utrustning.. men hmm säger nog svart sadel å brunt träns, man kan ju ha märkbrunt:P samma
Got2Be 24 Sept 2013 #629 Sv: This or that 4 Beror lite på... Men jag säger nog svart sadel och brunt träns. Samma
saraaandersson 24 Sept 2013 #632 Sv: This or that 4 Svart sadel & svart träns ELLER brun sadel & brunt träns :P Schabrak eller vojlock ? eller gelpadd eller helt utan
Sv: This or that 4 Svart sadel & svart träns ELLER brun sadel & brunt träns :P Schabrak eller vojlock ? eller gelpadd eller helt utan
NightRain 25 Sept 2013 #637 Sv: This or that 4 fö stort.. har problem att inte hitta tillräckligt stora:P häst som har problem att fatta galopp.. eller häst som bara galopperar å vägrar trava`?
Sv: This or that 4 fö stort.. har problem att inte hitta tillräckligt stora:P häst som har problem att fatta galopp.. eller häst som bara galopperar å vägrar trava`?
Elisha 25 Sept 2013 #638 Sv: This or that 4 häst som bara galopperar alla gånger, jag hatar att trava! samma