Jannice 6 Nov 2013 #1 062 Sv: This or that 4 Svarar på min egen fråga: Äga häst Med eller utan brösta vid ridning (oavsett ridning)?
Sv: This or that 4 Svarar på min egen fråga: Äga häst Med eller utan brösta vid ridning (oavsett ridning)?
Darkie 6 Nov 2013 #1 067 Sv: This or that 4 Utan om hästen inte måste ha en. Vinrött eller mörkgrönt till en fux? (Vanliga "koppar" nyansen av fux).
Sv: This or that 4 Utan om hästen inte måste ha en. Vinrött eller mörkgrönt till en fux? (Vanliga "koppar" nyansen av fux).
T Tousse 7 Nov 2013 #1 068 Sv: This or that 4 Har aldrig haft fux, men jag skulle nog köra på mörkgrönt tror ja.. Lindor eller benskydd?
Sv: This or that 4 Har aldrig haft fux, men jag skulle nog köra på mörkgrönt tror ja.. Lindor eller benskydd?
LulePettersson 7 Nov 2013 #1 071 Sv: This or that 4 Det beror helt på häst ! Men eftersom min häst inte kan ridas på stångbett så säger jag hackamore. Två- eller tre-delat bett?
Sv: This or that 4 Det beror helt på häst ! Men eftersom min häst inte kan ridas på stångbett så säger jag hackamore. Två- eller tre-delat bett?
Jannice 7 Nov 2013 #1 072 Sv: This or that 4 Tre-delat Prova ut sadel själv eller gå till sadelutprovare?
NightRain 7 Nov 2013 #1 073 Sv: This or that 4 sadelutprovare.. litar inte på mig själv för att prova ut från grunden själv:P delad eller hel tygel när du ridr western?
Sv: This or that 4 sadelutprovare.. litar inte på mig själv för att prova ut från grunden själv:P delad eller hel tygel när du ridr western?
deepestwish 7 Nov 2013 #1 074 Sv: This or that 4 Har aldrig ridit western men jag säger väl med för enkelhetens skull Sadel med eller utan bom?
Sv: This or that 4 Har aldrig ridit western men jag säger väl med för enkelhetens skull Sadel med eller utan bom?
Jannice 7 Nov 2013 #1 075 Sv: This or that 4 Med Nu blir det en trevalsfråga: Overo, tobiano eller tovero vid skäck?
Jannice 7 Nov 2013 #1 080 Sv: This or that 4 Rida bettlöst Rida bettlöst med sidepull eller repgrimma?