Got2Be 7 Nov 2013 #1 081 Sv: This or that 4 Har aldrig testat sidepull, så jag får säga repgrimma. Samma
Darkie 7 Nov 2013 #1 083 Sv: This or that 4 Gummistövlar fick jag enorma skav av upptill. Har aldrig prövat med Foppatofflor men hade nog föredragit det. Samma
Sv: This or that 4 Gummistövlar fick jag enorma skav av upptill. Har aldrig prövat med Foppatofflor men hade nog föredragit det. Samma
LulePettersson 7 Nov 2013 #1 087 Sv: This or that 4 Jag har ridit med båda sakerna, jag föredrar gummistövlar i sådana fall ! Rida med eller utan ridväst?
Sv: This or that 4 Jag har ridit med båda sakerna, jag föredrar gummistövlar i sådana fall ! Rida med eller utan ridväst?
MM 7 Nov 2013 #1 089 Sv: This or that 4 Helst utan men nuvarande hästen behöver pushas på lite, så med spö. Samma.
T Tousse 7 Nov 2013 #1 090 Sv: This or that 4 Säger också helst utan. Med nuvarande hästen brukar det räcka med att man bara håller lite i det Samma
Sv: This or that 4 Säger också helst utan. Med nuvarande hästen brukar det räcka med att man bara håller lite i det Samma
MM 7 Nov 2013 #1 093 Sv: This or that 4 Har gärna fri tillgång men det beror i första hand på värdena. Samma.
T Tousse 7 Nov 2013 #1 094 Sv: This or that 4 Vi fodrar 4 ggr per dag i detta stall. Så begränsad, men haft fri tillgång i tidigare stall. Tycker båda funkar bra! Samma
Sv: This or that 4 Vi fodrar 4 ggr per dag i detta stall. Så begränsad, men haft fri tillgång i tidigare stall. Tycker båda funkar bra! Samma
Darkie 7 Nov 2013 #1 095 Sv: This or that 4 Gärna fri. Stooor kal äng som hage eller mindre hage med skogsdunge i?
T Tousse 7 Nov 2013 #1 096 Sv: This or that 4 Tycker det är bra med lite träd/skog (skydd mot både sol och regn) i hagen så väljer det sistnämnda. Samma
Sv: This or that 4 Tycker det är bra med lite träd/skog (skydd mot både sol och regn) i hagen så väljer det sistnämnda. Samma
MM 7 Nov 2013 #1 097 Sv: This or that 4 Väljer samma som dig, det sistnämnda. Ridregntäcke eller inte?