L Linnea_ 1 Dec 2013 #1 721 Sv: This or that 4 Alltid rida ute (vilket jag gör) Liten paddock och bra ridvägar eller stor ridbana och halvbra ridvägar?
Sv: This or that 4 Alltid rida ute (vilket jag gör) Liten paddock och bra ridvägar eller stor ridbana och halvbra ridvägar?
MM 1 Dec 2013 #1 723 Sv: This or that 4 Liten paddock och bra ridvägar. Du skulle köpa Dräktigt sto eller hingst?
Darkie 2 Dec 2013 #1 735 Sv: This or that 4 Före Använda piggborste eller speciellt avsedd borste till man / svans ?
clovergirl 2 Dec 2013 #1 736 Sv: This or that 4 Ja jag använder människoborste till min hästs man och svans Samma
LulePettersson 2 Dec 2013 #1 737 Sv: This or that 4 Använder som personen över mig, en människoborste Samma
Buck 2 Dec 2013 #1 738 Sv: This or that 4 speciellt avsedd borste till man / svans, har en svansborste eller en rotviska. piggborstarna har jag slängt. piggborste eller magic brush?
Sv: This or that 4 speciellt avsedd borste till man / svans, har en svansborste eller en rotviska. piggborstarna har jag slängt. piggborste eller magic brush?
L Linnea_ 2 Dec 2013 #1 740 Sv: This or that 4 Har inte provat magic brush men gillar inte piggborstar heller... Syntet eller naturbortstar?
Sv: This or that 4 Har inte provat magic brush men gillar inte piggborstar heller... Syntet eller naturbortstar?