Thule equiliner

Hej! Hur många kg får man lasta i en Thule Equiliner?
Går inte att säga utan att veta mer om den. För det spelar in vad den är "invägd/typad" i för vikt, vad det är för bil som drar och vad föraren har för körkortsbehörighet.
Enklast är att ta släpens reg.nummer och kolla den i bilregistret. Där får du vad just den släpen har för vikter.

Tack för svar! Okej! Har nämligen tillgång till ett sådant. Ska ta och kolla reg nummer och kolla upp :)

Tack för svar! Okej! Har nämligen tillgång till ett sådant. Ska ta och kolla reg nummer och kolla upp :)
kolla släpvagnskollen. skriv in din bil å släpets reg-nr. Då vet du om du får köra det osv :) sen beror ju lastvikten på vad din bil har för maxlast...

Det är bra lastvikt på dom! Om jag minns rätt så väger de bara 680 kg, min är 1500 kg totalvikt och därmed lastvikt på 820 kg. Men med visst förbehåll för mitt minne...

Liknande trådar

Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
242
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
395
Senast: Emiro
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 442
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 103
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka