Tib horse fleece täcke

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Trostan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 616
T

Trostan

Hallå
Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mej.Vill köpa ett fleece täcke med hals och hittar ingen återförsäljare.Tibhorse fleece täckena har bästa kvaliten tycker jag.
Vera

Sv: Tib horse fleece täcke

Hallå
Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mej.Vill köpa ett fleece täcke med hals och hittar ingen återförsäljare.Tibhorse fleece täckena har bästa kvaliten tycker jag.
Vera

Om du har vägarna förbi Gekås i Ullared så kan jag rekommendera deras fleecetäcke med hals. Kommer inte ihåg vilket märde det har men det är fantastiskt bra. Tycker att deras sortiment av täcken håller hög kvalite. Åtminstone har jag träffat rätt när jag köpt täcken där. :) Såg att Lillhästen i Stav säljer fleecetäcken med hals

Hallå
Vera

Fleecetäcken med hög hals och fasta gjordar finns på Rusta :D

Men ska man ha kvalité kanske det är bäst att köpa boett??:) :) Jag vet inte hur rustas täcken är.. nån som prövat dem??

Jag vann ett boett fleecetäcke med hals på Grimkeppnin för några veckor sen, tyvärr för litet för hästen som vann det men lille Gyllir tog tacksamt emot ett varmt och mjuk täcke :D

Det är super!!

Hade jätte tur i dag,fick tag i ett Tib horse. Tack och lov dom är ju bara så bra.Men tack för hjälpen i allafall.Såg att Lill hästen oxå har bra täcken:bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 506
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 885
Senast: Emine
·
Islandshäst Det börjar bli dags för att töltsätta unghästen. Eftersom jag aldrig gjort det förut ska jag självklart ta hjälp. När jag köpte henne...
Svar
1
· Visningar
1 227
Senast: Silkisif
·
Utrustning Ursäkta för långt inlägg men jag måsta få skriva.:D Har förstökt söka lite runt i internet men hittar inget bra svar på mina...
Svar
16
· Visningar
3 443
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur