JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
Instant
Startdatum
Startdatum
6 Dec 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
639
Min lilla vovva löpte för första gången i mitten/slutet av oktober. Någon vecka in på november slutade blödningarna men hennes tuttar har fortsatt vara svullna.
Men nu har jag sett små blodfläckar på tex. mattan hon nyss suttit på.
Kan hon ha börjat löpa igen eller vad är det här?
Någon som varit med om något liknande?
Sv: Tik som löper - igen?
Ingen som vet? Kan det ha något med livmoderinflammation att göra eller vad kan det vara?! Är så orolig.
Hundträning
Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Hundhälsa
Min tik får återkommande feber, igår kväll var vi inne hos veterinären igen.
Hon fick hög feber och blev hängig för ca en månad sen...
Hundhälsa
Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Samhälle
Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare!
Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2
3
4
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det är många som är positiva! Vilket känns skönt, jag blir så himla osäker, kan ju ingenting om de där. Vet knappt vad jag ska välja för...
MattiZ
27 minuter sedan
Svar: 1 471
Visningar: 114 897
Grenar
Surkål
Hästvård Såg ett inlägg på insta om tips att ge surkål för probiotika. Tydligen massor av rätt sorts bakterier sa en googling också. Någon som...
Fiorano
29 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 17
Vård
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Ja, hon kan ha skadat gaffelbandet utan att du har märkt det. Var det nedre fästet? Svårt att märka av någon svullnad där.
Min drummel...
Marvin
47 minuter sedan
Svar: 844
Visningar: 66 883
Vård