JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
Instant
Startdatum
Startdatum
6 Dec 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
639
Min lilla vovva löpte för första gången i mitten/slutet av oktober. Någon vecka in på november slutade blödningarna men hennes tuttar har fortsatt vara svullna.
Men nu har jag sett små blodfläckar på tex. mattan hon nyss suttit på.
Kan hon ha börjat löpa igen eller vad är det här?
Någon som varit med om något liknande?
Sv: Tik som löper - igen?
Ingen som vet? Kan det ha något med livmoderinflammation att göra eller vad kan det vara?! Är så orolig.
Hundträning
Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Hundhälsa
Min tik får återkommande feber, igår kväll var vi inne hos veterinären igen.
Hon fick hög feber och blev hängig för ca en månad sen...
Hundhälsa
Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Samhälle
Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare!
Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2
3
4
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Särbon höll på att göra samma sak när jag satt i ett möte. Jag tror inte mina kollegor hade uppskattat en borrare endast iförd kalsonger...
athena_arabians
1 minut sedan
Svar: 998
Visningar: 29 149
Allmänt
Svensk Politik 4
Samhälle Absolut. Men troligen är tjänstemannen på vänsterpartiets kansli av samma klientel som rör sig i palestinademonstrationerna. De själva...
gulan
5 minuter sedan
Skrotvärde bil
Fordon Nej ingen okänd person, hen bor i samhället o ville göra om den till barnet som Epa fordon.
abc
10 minuter sedan
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Mina spaniels är ädla individer med grace och värdighet. Skojar bara :rofl::rofl: Svante, min profilbild, är en stilig herre men...
Holdyourhorses
42 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 1 108
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Virrpannan dålig i magen. Har startat dagen med tidig promenad och skura golv och mattor. Inte kul att ha hund nu 😕 Borde inte ha några...
Tiffany
44 minuter sedan
Svar: 1 374
Visningar: 84 051
Hund
Artfex S
Övr. Hund Ni som har Artfex S till er hund, vad har ni för hund storleksmässigt?
Kikar lite på denna bur, dock med lasttröskel men storleken...
movi
45 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 18
Hund
Brunstproblem?
Ridning Hej! Dottern rider sedan i höstas ett sto som är fantastisk på alla sätt.
Snäll, lätt i all hantering, pigg och glad, arbetsvillig...
Tillis
15 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag fick hem mina MH Estelle i veckan. Dom är rejält höga 😅 men jag kan knäppa dom och de är inte särskilt hårda baktill även om det är...
blayenka
16 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Bästa och snällaste farbrorn var på kvällstävling i WE igår och fick 64% i tekniken i LB.
lytesout95
19 minuter sedan
Svar: 704
Visningar: 61 945
Grenar