JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tillbaka i westernsadeln...
Nu har jag äntligen köpt in en westernsadel igen så att man kan börja träna på allvar igen!
Var ute en sväng idag och kände på hästen och kollade om vi glömt nåt...Men inte...han var så fin!!!
Aldrig att jag säljer iväg min sadel igen!
Sv: Tillbaka i westernsadeln...
Att en sadel kan göra så mycket för en nytändning på ridningen.
Har äntligen börjat rida igång han. Kanske det blir en tur ikväll också.
Utrustning
Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Ridning
Hej!
Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Hästmänniskan
Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
GVFÖ 2025
Kultur Tycker hon har grym personlighet färgstark och dessutom är hon jättevacker , förstår inte varför hon tror att hon är oattraktiv.
Nota
Alldeles nyss
Svensk Politik 4
Samhälle Vi vet inte heller något om vilket våld som har använts, men det tyckte du ändå att du kan kommentera med budskapet att det troligtvis...
Thaliaste
2 minuter sedan
Sony hörsnäckor
IT & mobiler Den ena har bara lagt av! Först fick jag bluetoothlampan att blinka lite grand men sedan lag den av. Kan man göra något eller är det...
fejko
3 minuter sedan