Tillbehör, system kamera.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sandrocken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 822
Sv: Tillbehör, system kamera.

det där är bara bullshit, din kamera kan inte uttnyttja ett supersnabbt minneskort ändå. för din kamera räcker det alldeles utomtordentligt med ett klass 6 / 133x, och de kostar istortsett ingenting. 16gb för 330kr eller så.

det där är bara bullshit, din kamera kan inte uttnyttja ett supersnabbt minneskort ändå. för din kamera räcker det alldeles utomtordentligt med ett klass 6 / 133x, och de kostar istortsett ingenting. 16gb för 330kr eller så.

:eek:?

Han i affären påståg "och när man har en sån fin kamera vill man helst ha ett snabbare kort". Jag själv tycker att mitt "gamla" minneskort passar utmärkt till min kamera? inte för att jag särskillt mycket om detta ämmne men ändå :p

Så för min kamera spelar det ingen roll? :confused:

nej, din kameras maximala skrivhastighet är endast ~6 mb/s så klarar kortet det så går det alldeles utmärkt!
dvs ett klass 6 som jag sa tidigare borde funkar perfa. (~ 50x / sandisk Ultra III / klass 6 är ungefär jämnbördiga)

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 694
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 421
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
43 381
Senast: norrsol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka