Tilleliten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tilleliten

KL

Såg bara de sista fem minuterna. Men de fick mig att krama mina egna små och tacka för att de är friska. Ska definitivt se reprisen.

/Timsetim

Jag missade programmet jag också:( Men reprisen ska jag se och jag känner att jag börjar nästan gråta redan nu :cry:

Jag hade inte tänkt o se - gråter mig helt förstörd av dylikt - men det var ok känslomässigt, sorgligt men vackert.
Vilka modiga o starka människor, Tille inbegripen.

*kl*
Jag har själv följt Tilles historia.
Det är en fruktansvärd sjukdom som jag själv har erfarenhet av.
Jag har vuxti upp med en kusin som har samma sjukdom som Tille.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt.
Det är hemskt att Tille fick ett så kort liv men jag är ändå lättad att det tagit slut,
hur hemskt det än låter men med denna sjukdom blir livet en plåga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 085
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 193
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 906
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka