Tillstånd vid stallbygge

Ja eftersom jag inte bryr mig att ta reda på om det är var tredje år eller vart år, för inspektion hos mig årligen bryr jag man inte om. De är varmt välkomna när de än vill. Men jag ansåg inte att jag hade behov av att ifrågasåtta miljöinsp. var hon hade fått dessa uppgifter ifrån. Om de vart lokala eller om de kom från SJV.
För mig spelar det en obetydande roll. Vill de komma vart år---varså goda. Jag har inget att dölja, mina hästar är friska och mår bra. Stallen är godkända o.s.v.
 
Jag tror säkert att din hästhållning är bra. Och jag försöker inte hoppa på dig heller - bara det att du längre upp i tråden skrev att de kom från SJV. Det var liksom bara det jag ville ha fram.
 
Ja, för det var de besked jag fick av en miljöinspektör från kommunen vars uttalande jag ej hade fog att ifrågasätta....*suck* och det äe DET jag försöker förmedla...*suck*
 

Liknande trådar

  • Artikel
Radannons Vi gör en serie för UR med kortfilmer på 9-10 minuter där vi möter idrottande barn/ungdomar från 9-10 år upp till 15-16 år - kids som...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: Filmare UR
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 796
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 227
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp