tillsynsavgifter

em76

Trådstartare
Var kan jag hitta tillsynsavgifter för t ex "Ett pappersmassabruk som tillverkar 50 000 ton sulfitmassa per år"? 1998:940 om tillsynsynsavgifter har jag hittat, men där står ju inte olika verksamheter uppradade som i 1998:899.
 
Ring ditt lokala miljökontor om det är en C-verksamhet (har inte lagboken här just nu så jag kan kolla det), annars LST om det är A eller B.
 
läraren sa att vi skulle använda oss av notisum.se när vi gör övningsuppgifterna. får fråga henne.
 
Men avgifterna varierar ju från kommun till kommun. Möjligen har LST runtom i landet likartad taxa, det vet jag ej.
 

Liknande trådar

Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
8 939
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 035
Senast: JennyLz
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 426
Senast: Fazeem
·
Hästvård Skulle låna en gasbinda av hästen för eget bruk och öppnade då en lätt dammig förbandslåda. I och för sig bra att den inte har varit...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp