Tillverkare av boxar?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jeja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 638
J

Jeja

Hej.
Ska snart inreda ett stall :) och ville då ha hjälp med att hitta tillverkare och leverantörer av färdiga boxar. Utseende, modell det spelar ingen roll, skriv ner alla ni kan eller skicka ett PM. Vet ni om tillverkare, leverantörer av annat till stallet som ni tycker är värt att veta om så skriv ner det också. Är tacksam för alla tips jag kan få. :bow:

Sv: Tillverkare av boxar?!

titta i annonserna längst bak i ridsport.. brukar finnas massor där=)

vi håller på o bygger för fullt o vi (pappa)kommer snickra egna boxar.

Nu skall du få tips så det bågnar... ;)

Pegasusboxen
Cityboxen
Hammars verkstad

hann inte skiva klart innan datan hoppa till och postade inlägget... :o

hippoboxen
Infomatic ab
tibroboxen
myrbyboxen
jaba-boxen

vi har precis letat offerter från flera olika företag då vi skall sätta upp stall och bäst pris fick vi faktiskt av H*mm*rs då ingick även frakten fritt till byggplatsen, dessutom mycket att välja på i utseendet av fronter och väggar.

Hoppas du fått lite hjälp, tror du fick lite rabatt också om du beställde under nov, dec men jag är inte säker.

fin bild:
Kamera040628123.jpg

det finns ett danskt företag som heter Fremtiden som har fina boxar (dock inte precis billiga....)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 781
Senast: corzette
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
2 140
Senast: Rikke
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 383
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka