Tips om bra ridstrumpor

MimmiNO

Trådstartare
Hei, så jeg har skadet ankelen min og legen sier jeg må ha en støtteskinne på i hvertfall i 2 måneder... og siden jeg bare har en skinne, så tenkte jeg kjøpe ridestrømper for å beskytte den mot møkk når jeg er i stallen.

Så, er Hööks sin 3 pakk med strømper ok kvalitet? Er de elastiske nok for å gå over en støtte skinne som gjør benet mitt tykt?

Anbefaler dere noen andre strømper? Vil helst ikke bruke for mye penger ettersom jeg aldri bruker ridestrømper ellers...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 009
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 149
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: Bison
·
Hästvård Jeg har en 17 år gammel kaldblodshingst som aldri har vært alvorlig syk. Han snørrer iblandt, ved f.eks. ekstreme værskifter i...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: StallLojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp