Tips på bärbar dator

R8n

Trådstartare
Ja, jag tar tacksamt emot alla tips på bärbara datorer!

Den ska användas ganska flitigt, mest till nätsrufande kolla på lite youtube filmer osv.

Ett och annat spel kan också slinka med ibland, både på cd-rom och via nätet.

Några tips på datorer?

Priset bör inte övertsiga 8.000 kr men även lite mer är jag beredd på att lägga ut. :laugh:

Sv: Tips på bärbar dator

det finns så sjukt stort utbud av istortsett identiska datorer i dagsläget så kuta runt i butikerna, klämm och känn, och ta en du vill ha.

förr i tiden var mantrat "en thinkpad går aldrig sönder", för då var det verkliga kvalitetsskillnader mellan tillverkarna.
enda rådet jag kan ge dig är välj en matt skärm. de är enklare att titta på i flera miljöer än de glansiga.

En som är lätt, som du gillar designen på och som känns rätt för dig. Upp till 8000 finns det ganska många datorer att välja på tänka bara på att större skärmar än 15,6 gör att datorn inte är så lätt att bära runt på om man ofta ska ha den med sig.

Tack för tipsen. Är tänkt att mest använda datorn hemma men ändå kunna förflytta sig runt i hemmet utan problem.

Ska åka och klämma o känna på datorer kommande helg :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Squie
·
IT & mobiler Och jag behöver hjälp. Sist jag köpte dator så köpte på sådant där hyrköp via jobbet så det är typ 12 år sedan. Var inne ett tag på att...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler Ja, det är en verklig djungel att försöka hitta rätt i... Och jag skulle behöva lite råd och tips om bra modeller. Några krav/önskemål...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband