Tips på bra veterinär i Blekinge

mevelinah

Trådstartare
Hundarna och jag kommer att flytta ner till Karlskronatrakten nu i veckan pga jobb. Det slog mig precis att jag inte ens tänkt på att jag kanske där nere kommer att behöva uppsöka veterinär, antingen planerat eller oplanerat. Och jag har verkligen ingen aning om hur det ser ut i Blekinge med det utbudet.

Vi har alltid bott i Västerås och här vet jag precis vart jag ska vända mig och vart jag ska åka när vi har behövt det, både i vårdärenden men även rehab.

Hur ser det ut i Blekinge? Vart går ni som bor i de trakterna (Karlskrona framförallt men har inget emot att åka en bra bit för rätt veterinärer)? Och varför går ni just till den kliniken/stationen?

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 135
Senast: Mint
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 744
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 806
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025