mandalaki
Trådstartare
@the_connemara Och den går bort med tvål och vatten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså nu när jag googlar på mascaror ... Sånt här får mig så full i skratt: Mascara för upp till 300 % mer ögonfransvolym. 300 procent, vem bryr sig och mäter liksom
![]()
Extra larvigt är det om man läser det finstilta i "damtidningarnas" annonser. Mascara-reklam är en favorit - det finstilta där informerar oftast om att modellen har lösögonfransar på fotot...Alltså nu när jag googlar på mascaror ... Sånt här får mig så full i skratt: Mascara för upp till 300 % mer ögonfransvolym. 300 procent, vem bryr sig och mäter liksom
Sånt där säger de alltid i tv-reklamen: "Ny teknologi bakom formulan som gör ditt hår 107 procent fylligare på bara tre dagar" ... Det är så sjukt larvigt![]()
Är det sant?Extra larvigt är det om man läser det finstilta i "damtidningarnas" annonser. Mascara-reklam är en favorit - det finstilta där informerar oftast om att modellen har lösögonfransar på fotot...
Jodå. Greppade närmaste tidning. Första mascarareklamen var Max Factor utan lösfransar. Andra var lite bättre:Är det sant?
![]()
Jodå. Greppade närmaste tidning. Första mascarareklamen var Max Factor utan lösfransar. Andra var lite bättre:
![]()
@the_connemara Och den går bort med tvål och vatten?
Jag beställde just den vattenlösliga, kortbetalningen funkade bättre på ipaden. 109 var ju klart billigt så tack för tipsetLite sent men ja, den finns även som vattenfast. Den vattenfasta var dock inte alls lika bra
Den försvinner med varmt vatten (a la vanlig dusch) sedan måste man tvätta under/runt ögonen med något men det går bort jättelätt. Jag har lite olika milda rengöringsprodukter till ansiktet och det försvinner superlätt!
Den vattenfasta försvann jättelätt med en simpel ansiktsrengöringsolja (till mineralsmink vanligtvis).
Bland det bästa är nog borsten!![]()
Jag har i många år haftKanebo Sensai Mascara 38ºC den är helt suverän, tål allt blött i ögonen, ösregn, storgråt, bad, ja allt. Och så är den lätt att tvätta bort med varmt vatten. Relativt snäll men ffa inte djurtestad.
Älskar beskrivningen:
Loreal Paris Volume Million Lashes Mascara
Den miljoniserande borsten har många mjuka piggar som kommer åt varje frans. En ny smart behållare ger exakt mängd formula för 100% klumpfritt resultat.
![]()
Sedan jag testade 38º för hur många år sedan som helst så har jag inte brytt mig om att testa någon annan mascara.![]()
Jag beställde just den vattenlösliga, kortbetalningen funkade bättre på ipaden. 109 var ju klart billigt så tack för tipset![]()