tips på färger till en brun häst?

Inka-90

Trådstartare
Jag her en brun häst med svarta ben svart man och svans. en stor stjärn i pannan.
Vilken färg tycker ni passar bäst till henne?

Sv: tips på färger till en brun häst?

mörkblått , men bruna hästar passar nästan till alla färger, förutom orange och rosa kanske ...

det beror på vilken sorts brun färg din häst har. Min kompis bruna häst passar jättebra i brunt. Min bruna häst har beiga grejer som han passar jättebra i. Blått har oxå snyggt. Bruna hästar passar i det mesta och även i orange faktiskt. Har sett bruna hästar som är riktigt snygga i orange.

Rosa passar inte bra till ngn häst:p

Beror lite på hur den bruna färgen ser ut, men generellt tycker jag att de är finast i bruna nyanser, beige, svart, gult ( ingen skrikig) och grönt. Märks det att jag gillar lite mer diskreta färger ???
Blått gillar jag inte, men visst kan det passa vissa bruna hästar!

Du har en tråd till där du har en fux, varför inte ställa frågan i en tråd?

Brunt, beige och marinlått! Inte typ lila eller orange eller nåt sånt! :p

Min bruna passar i allt :p.

Men Blått, grönt, beige (!), Vitt, Brunt ibland, Vinrött är väldigt snyggt.

Rent generellt är ljusblått förbjudet på alla hästar, men på bruna är det faktiskt fint, även brunt funkar, och svart kan vara väldigt fint med snygga kantband. Lägger in en bild på häst i ljusblått (kanske lite väl ljus) med bruna kantband som jag tycker passar fint
Pirat2.jpg
[/IMG]

ALLT passar en brun häst! :love:

Men snyggast tycker jag är ljusa färger som bryter av som, ljusblått, vitt, beige och sånt!

Liknande trådar

Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
922
Senast: Bison
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 202
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå... 2
Svar
24
· Visningar
1 828
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31