Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det beror på vilken sorts brun färg din häst har. Min kompis bruna häst passar jättebra i brunt. Min bruna häst har beiga grejer som han passar jättebra i. Blått har oxå snyggt. Bruna hästar passar i det mesta och även i orange faktiskt. Har sett bruna hästar som är riktigt snygga i orange.
Beror lite på hur den bruna färgen ser ut, men generellt tycker jag att de är finast i bruna nyanser, beige, svart, gult ( ingen skrikig) och grönt. Märks det att jag gillar lite mer diskreta färger ???
Blått gillar jag inte, men visst kan det passa vissa bruna hästar!
Rent generellt är ljusblått förbjudet på alla hästar, men på bruna är det faktiskt fint, även brunt funkar, och svart kan vara väldigt fint med snygga kantband. Lägger in en bild på häst i ljusblått (kanske lite väl ljus) med bruna kantband som jag tycker passar fint
Hästnyheter Mounted Games gör årets första världsmästerskap och för framtidstalanger väntar nya starter i svenska hopplag. Ingen femstjärnig tävling...
Hundavel & Ras Det gör en himla skillnad, det finns inget "i övrigt funkar de som avelsdata". Det gör liksom skitstor skillnad att man inte kan göra...
Ekonomi & Juridik Äger häst men säljaren vill häva köp (se annan tråd) och rasföreningen vill avvakta tills tvisten är löst med ägarbyte då säljaren...
Hästmänniskan C ponny är väl ett bättre val tänker jag ur många synpunkter. C ponny kommer hon kunna rida länge. Till och med vuxna rider ju c ponny...