Tips på hoppstövlar utan snörning

maoulina

Trådstartare
Vet inte riktigt om vi får diskutera olika märken och störvlar men jag ger det ett försök ändå!

Tänkte höra lite med er om ni vet några snygga och bra hoppstövlar utan snörning till ett bra pris, max 3000 kr! :)

Tänkte ha dem till att tävla hoppning i men vill också kunna använda dem i dressyren (inte till tävling) för att det inte ska se för dumt ut med snörning!

Langa på med förslag! :D

Sv: Tips på hoppstövlar utan snörning

Jag har ett par bruna J*cson Pioneer, som är underbara! Supermjuka o sköna, rider även dressyr med dom "hemma" :) Finns i svart också, och i en "krokodil"-mönstrad version. Finns från 2500kr :)

jag har ett par catago ofir, bra pris och super sköna. ja det är läder + syntet men ser inga problem att dressyra i dem :p.
formar sig snabbt och håller formen i vristen ganska bra.

Mountain horse har ett gäng modeller som kanske skulle passa? :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 052
Senast: Ajda
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 327
Senast: Edla
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 474
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka