Tips på hur man går vidare

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Xantat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 100
  • Visningar Visningar 10 234
Sv: Tips på hur man går vidare

Ja veterinärerna har skickat papper till mig som jag ska fylla i.

Just nu lutar det åt att jag behåller henne även om jag inte tänkt att bli uppfödare i första hand (men hon har sitt diplom, är hittills lätt att få dräktig och hon är rekommenderad till avel av dels veterinärerna och dels en mycket duktig uppfödare så jag hoppas att jag gör rätt).

Blir hon inte kvar hos mig så ska hon till någon uppfödare som jag verkligen känner för (med både hästhållning och kunskaper) eller så kommer jag att ta bort henne.Hon kommer aldrig att säljas till sällskap eller promenadridning....

Liknande trådar

Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av... 2
Svar
31
· Visningar
4 738
Senast: Kristall10
·
Hästvård Hej Jah har en Fd travhäst som är kollad i tänderna de senaste 5 åren med 1 års mellanrum och de senaste 2,5 åren med 6 månaders...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: Sesca
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 538
Senast: pews1972
·
Ekonomi & Juridik För att göra en lång historia kort så har vi åkt in och ut på klinik i 6 månader med återkommande hälta. Vi har bytt veterinär 3 gånger...
Svar
18
· Visningar
2 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett
  • Shettistråden del II
Tillbaka