Tips på julklappar!

trevligtjej86

Trådstartare
Hej.

Tänkte höra om ni har nåra bra tips till julklappar åt dessa personer då jag fastnat lite.

Billiga men bra julklappar vill dom ha .

1. min brors flickvän.
2. Mormor
3. Min språklärare
4. Medryttare
5. Bästa kompisen
 
Visst är det skit segt med samma problem år efter år hmm, vi i vår familj (svärfamiiljen) har lottdragning vem man ska köpa till så vi köper bara till en, men faktum är att det är jag som handlar alla tre presenterna ändå (min, sambons och dotterns)

Allt beror ju lite på hur nära du står dessa personerna. Jag har köpt till min svågers flickvän ( som jag presentkort på väla som göms i en stor godisskål som man paketerar fint, lanske kan passa till din bror fjälla?

Mormor kanske en kväll på restaurang eller liknande?

Språkläraren hade jag gett nånting från det landet som du lär dig språket ifrån, kanske en vin flaska med en fin dikt i det språket som du hae skrivit (eller hittat på nätet)

Hmm medryttaren är lite svårare..

Bästa kompisen hade jag försökt komma på något som påminner om er två eller något ni har hittat på. Eller nånting som ni ska hitta på kanske?!?
 
Fotoprodukter kanske? Har bla sett muggar, kakburkar och matlådor som man kan få med foto/egen design på. Bra presenter i alla fall till de som har barn/barnbarn/djur.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: Flixon
·
Fritid Vi tänkte besöka Gotland (på försäsongen) i sommar med vår 4-åring. Vår första gång där! Tips på vad vi inte får missa och plats som är...
Svar
1
· Visningar
233
Senast: Karfitsa
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 573
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 262
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp