Tips på möhippa

@mandalaki Mm men eller hur. Likaså om jag skulle skickas i väg till en studio för att spela in en skiva till snubben. Alltså seriöst, skulle inte träffa människorna igen sen om jag utsattes för det.
 
@mandalaki Mm men eller hur. Likaså om jag skulle skickas i väg till en studio för att spela in en skiva till snubben. Alltså seriöst, skulle inte träffa människorna igen sen om jag utsattes för det.
Om en skickar iväg bruden till en studio för att spela in en låt - så gör en förhoppningsvis det för att bruden gillar att sjunga och faktiskt vill göra en sådan grej, inte för att det ska vara till snubben. Tänker jag iaf som varit med om just detta på en möhippa :) (fast hon pratar iofs inte längre med mig, men jag skulle tro att det har helt andra förklaringar :D)
 
fast hon pratar iofs inte längre med mig, men jag skulle tro att det har helt andra förklaringar :D)
Haha! Vi får väl hoppas det ;) :D.

I de fallen som jag vet om har tjejen inte haft nåt musikintresse alls utan det är så att säga en "rolig grej" där killen ska få en skiva som hon sjungit ihop.
 
Haha! Vi får väl hoppas det ;) :D.

I de fallen som jag vet om har tjejen inte haft nåt musikintresse alls utan det är så att säga en "rolig grej" där killen ska få en skiva som hon sjungit ihop.
Då är det ju helt klart rätt illa :down: Jag förstår faktiskt inte varför en väljer att göra något för/med bruden som inte bruden har ett intresse av? Verkar så jäkla dumt :down:
 
@mandalaki Mm men eller hur. Likaså om jag skulle skickas i väg till en studio för att spela in en skiva till snubben. Alltså seriöst, skulle inte träffa människorna igen sen om jag utsattes för det.
Skulle någon ha fått för sig att göra något sånt för mig så skulle de inte längre finnas kvar i min vänkrets... Men jag har som dig sett att det sker lite då och då och jag kan inte låta bli att undra hur man tänker som vänner... Jag har även mött möhippegäng där den blivande bruden går och gråter... Där skulle jag känna ett fullständigt misslyckande om jag vore vän...
Jag har visserligen varit med och planerat en möhippa där en grej blev så katastrofalt dålig att det var hemskt. Men å andra sidan så kände vi alla hur jobbigt det blev och inte bara bruden... Vi hade planerat att det skulle komma en och presentera lite sexleksaker, men den som kom var så urusel på sitt jobb att vi alla tillslut satt och vred oss obekvämt trots att det var ett litet gäng som normalt sett tycker att sånt är kul. Men det var som sagt ett kort inslag på en annars väldigt trevlig dag och vi bad bruden väldigt mycket om ursäkt för det hela och det har snarast blivit en grej vi garvar åt i efterhand.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 471
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 492
Senast: Fiorano
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp