Tips på nytt träns!

Kaktusblomma

Trådstartare
Då jag hade min premiärtur i backen idag så hade hästen sönder ett sidostycke i tränset så jag måste köpa ett nytt imorgon. Jag vill ha ett dressyrträns som inte är alltför dyrt men snyggt. Jag ska ut till mörby centrum imorgon och tar kanske en sväng förbi horze... Annars bor jag söder om stan, har ni några tips?

Sv: Tips på nytt träns!

Jacson har ekonomiska träns. Finns väl i sthlm en hel del?
Köpte mitt på lillhästen i stav.

Jacson har som sagt billiga dressyrträns (dvs med bred nosgrimma). Kvaliten är väl sådär.. Men dom ser helt okej ut! :)

Svarar alla: Tack för alla tips! Jag var på lyckås och hittade ett snyggt svart träns med överkomligt pris. Var nog typ deras eget märke, men kändes bra.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 359
Hästhantering Som rubriken lyder, hur hade ni på bästa sätt förberett denna häst inför resa? Det är min islandshäst det handlar om, helt... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 195
Senast: Buck
·
Hästmänniskan (hoppas att tråden ligger rätt, annars får moderator gärna flytta den) Hej alla kloka Bukefalister! Jag skriver inte ofta här men...
Svar
14
· Visningar
3 012
Senast: ihnfsa
·
Dressyr Pålle har återigen lyckats med konsten att ha sönder sidostycket på tränset. :cry: Nu behöver jag tips på snygga träns i bra kvalitén... 2
Svar
20
· Visningar
3 190
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur