Myzan87
Trådstartare
Skulle behövs lite tips på organisering. Det är nämligen så att jag har en liten "sadelhörna" i ett hus och vill på så sätt få in så mycket som möjligt på en liten plats. Det får inte sättas upp något på väggarna och så mycket ska vara i skåpet som möjligt.
Det som ska få plats är:
På sidorna av skåpet hade jag tänkt ha Dessa krokar. Men jag har ingen aning om hur många krokar som kommer gå åt. (levereras i 5pack så man kan ju slösa lite
)
På krokarna ska det hänga:
Sen har jag några schabrak jag gärna hade velat få med någonstanns men de kan troligen ligga på sadelbocken..
Det som det är kris med är hur det ska se ut inuti skåpet. Har ingen aning om vad som blir bäst men det ska inte ligga i en enda röra och det ska vara lätt att hitta bland grejerna. Alla förslag tas tacksamt emot!
Skåpet är 48x37cm och det tillkommer en hylla ovanför täckena som kommer sitta ungefär 25cm från "taket"
Skåpet
"sadelhörnan"
Det som ska få plats är:
- 5 täcken (vinter, fleece, regn, skritt/länd och reflex)
- benskydd (2fram & 2bak) samt 1par boots
- 4 par lindor
- flywell (stavas?)
- stallapotek (salvor, bandage m.m.)
- reflexer
På sidorna av skåpet hade jag tänkt ha Dessa krokar. Men jag har ingen aning om hur många krokar som kommer gå åt. (levereras i 5pack så man kan ju slösa lite
På krokarna ska det hänga:
- 3 träns
- 4 grimmor
- 3 bett
- 4 grimskaft
- 1 longerlina
- 2 par tyglar
Sen har jag några schabrak jag gärna hade velat få med någonstanns men de kan troligen ligga på sadelbocken..
Det som det är kris med är hur det ska se ut inuti skåpet. Har ingen aning om vad som blir bäst men det ska inte ligga i en enda röra och det ska vara lätt att hitta bland grejerna. Alla förslag tas tacksamt emot!

Skåpet är 48x37cm och det tillkommer en hylla ovanför täckena som kommer sitta ungefär 25cm från "taket"
Skåpet

"sadelhörnan"