Tips på roliga leksaker?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare LillaElin86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 863
L

LillaElin86

Som rubriken lyder, har ni några tips på leksaker som kissarna inte tröttnar på efter 5 minuter?
Är sugen på att köpa något lite "speciellare" än bollar/möss osv, tex en sån här: http://www.swecat.com/v4/product.php/1382 men känns ju halvkul att lägga pengar på sånt man inte hört av någon brukar vara poppis.

Vilka är favoriter hos er? Här funkar pingisbollar, såna bollar som ser ut som små basket -och fotbollar och såklart klätterträdet bäst.

Sv: Tips på roliga leksaker?

Min ena har nästan slutat leka med saker, han brottas mest med den andra katten bara och springer runt i duschen på väggarna, det tycker han är kul :p

Den lilla älskar pälsbollar med fjädrar på som rasslar lite inuti.

Jaa, vad är det med katter och duschar egentligen? Min gillar också att ligga därinne, att det är blött på golvet är inget problem då kan man ju ligga och dricka samtidigt hmm :cool: Kom på att jag kan tipsa om ikeas prasseltunnel också, väldigt poppis här. Tycker deras nya vita koja är rätt snygg också så det får nog bli en sån med :D

Min Frans är helt tokig i tomma toarullar. Han kan ligga på rygg och dribbla med en sån nästan hur länge som helst.

/KT

Hårt ihoppressade bollar av aluminiumfolie är poppis här :D bollarna blir jättelätta och är tydligen roliga att kasta omkring med båda tassarna ;)

Tycker katten om mynta är det populärt med mynta-leksaker.Det finns inte bara råttor och möss utan också myntahumlor, punkbläckfiskar, punkbollar,kuddar m.m.
Det är virkade eller stickade leksaker som man kan hitta på t.ex tradera , sen söker man på kattkommando syd.

Min ena katt älskar kattmynta och bär alltid runt på myntaleksaker i munnen. Så jag gick och köpte kattmynta i påse och fyllde ett gammalt gossedjur som liknade en katt med detta. Han älskar den! Ser väldigt kul ut när han drar runt på nallen i samma storlek som han =)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka