Tips på snittar!

Pancakes

Trådstartare
Bestämde mig precis för att bjuda på lite snittar imorgon när det kommer folk. Vad är bukefolkets bästa tips på snittar (for dummies)? Gärna tips på någon som är vegetarisk också :)

200 gr lax, marinera i "pressad citron" över natt ..eller i alla fall några timmar. Bred pepparrotsost på 2 mjuka tunnbröd, lägg ut laxen, på med något kryddgrönt, rulla ihop (plastfolie runt). In i kylskåpet i ett par timmar, skiva upp o servera!

Blanda 2 dl lätt creme fraiche med 200 gram strimlad smakrik skinka och någon deciliter riven parmesanost, smaka av med peppar o sambal oelek. Bred på tunnbröd, rulla ihop, i kyl tills det skall "bakas". 10 minuter i 200 grader sisådär.

Sök på down under cheese puffs.....inte dumma de heller=). Finns mkt plockmat på den sidan (food.com tror jag).

Liknande trådar

Kropp & Själ Ligger hemma med vad jag tror är influensan. Nu har det satt sig på ögonen också. Än så länge är det inget var men det rinner så att...
Svar
3
· Visningar
198
Senast: Snowball
·
Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
446
Senast: Snubbelfot
·
Mat I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 070
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor, men jag vet i tusan vad jag ska ha för skor, och det börjar verkligen brinna lite i knutarna... 2
Svar
29
· Visningar
2 242
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka