Tips på snyggt Remont träns

Miss Sixty

Trådstartare
Nästa vecka är det Falsterbo och det betyder för mig SHOPPING ;)

Min ena häst behöver ett nytt träns och hon fungerar bäst på remont nosgrimma så nu vill jag ha tips på snygga träns med sådan nosgrimma. Funderar lite på Dyon men är öppen för förslag. Vissa gärna bild:)

Bild på hästen som ska ha det:
11068248.jpg

Senast ändrad:
Sv: Tips på snyggt Remont träns

Jag tycker Dyon. Jag har det anatomiska ur samma kollektion och det är jättefint läder.

Dyons är jättefint! :) Eller ett CWD :love:

*knapp*

Bild och pris på dyon ngn?
Är också ute efter ett träns med remontgrimma...

Oh, det ser sjukt fint ut.
men jag får nog söka mej till ngn kopia är jag rädd, min ekonomi klarar inte ett träns för 2,3 i dagsläget:cry::angel:

Tycker att det är svårt att hitta snygga såna träns, men Zaldi har ett som faktiskt är riktigt fint! Mjukt läder o fodrat. Och det är mkt billigare, såg det hos Charlies på rea för ca 700 :)

Skitsnyggt! Fast kanske inte spännet på ovansidan av remonten...
Är på jakt och tycker att det är 17 vad det är utbudsbrist på träns med remontnosgrimma! :mad:

Ohh, det ska jag kika efter när jag åker dit och hämtar mina stövlar!:)
Hoppas det finns kvar:D

Tycker att det är svårt att hitta snygga såna träns, men Zaldi har ett som faktiskt är riktigt fint! Mjukt läder o fodrat. Och det är mkt billigare, såg det hos Charlies på rea för ca 700 :)

Du vet inte om det säljs på nätet någonstans? :angel:

Har inte sett det ngn stans förutom hos Charlies... Men de skickar säkert om du ber dem! :)

Jag kollade på Zaldis hemsida, där finns inget remontträns en gång...

De kan ju vara utgående, kanske därför de rear ut dem! :)

Tyvärr så hittade jag inte Dyon tränset i Falsterbo så jag köpte en lös nosgrimma och ett träns så får jag beställa dyon tränset istället..

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
190
Senast: Sryoqwe
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 086
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025