Tips till ett litet stall

lovehorses

Trådstartare
Jag har ett litet stall Det är öppenlösning.Stallet sitter fast i garaget som egen byggnad men man kan komma till garaget/stallet inifrån via en trappa.
Det är två boxar, Har haft lösdrift.Sen är det en öppen stallplan Där jag har haft sadlarna m.m. Nu har jag gjort så att jag satt sadlarna i garaget just för att få lite mera rum.

Är det fler som har lite småtrångt och vill dela mer er av era tips hur man kan göra för att få det bekvämare?

Sv: Tips till ett litet stall

stallplan?? alltså menar du stallgång??

en bra grej kanske skulle vara att ha graderober som man sätter sadelhängare i... då är sadlarna skyddade samtidigt som man även kan packa in andra grejer o det ser redigt ut i stallgången...

var in på din hemsida... men du har väl inte dina hästar i hammarland nu? e de inte Johanna o hennes syster som hyr det?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 136
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 463
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 098
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur