Bukefalos 28 år!

P

pm

tänkte starta upp min privata sida igen, efter typ 2 års nerstängd ;)

Men vad e intressant å läsa :confused:
 
om du rider så kan du ju alltid skriva lite om hur du tränar dina/andras hästar (jag tycker det är intressant att jämföra träningsmetod och sedan resultaten :))
 
smart...å lägga ut bilder å tävlingsresultat?

Ride rif på ridskola men har utbildat ungponnyer där, kan ju skriva lite om dom, sen nu rider jag en c-ponny men jag ha rinte haft tid så de va 2 veckor sen jag red honom, men de blir mer på jullovet...
 
precis, så man ser framsteg och sådär :)
så länge det inte är allt för lång och tråkig text (du behövr ju inte beskriva i detalj hur du gör när du mockar t.ex. ;)) så är sån fakta kul att läsa
 
På min sajt har jag - förutom presentation - blog, stalldagbok, skoluppsatser o. övriga skrifter, en del grafik, fotografier, fredagsfyra, en sida där jag beskriver olika projekt jag pysslar med, en lista över kurser lag läser/har läst/vill läsa, o.s.v. Hur intressant det är för andra vet jag inte. Bryr mig inte heller, för jag bygger sajten i första hand för min egen skull. :)

På sajter som jag besöker läser jag mest bloggar.
 
Aha okey :D Ja det brukar faktiskt jag läsa, blir iallafall info om mig, hästar i mitt liv, bilder, dagbok, länkar å såklart en gästbok :D Ska försöka mig på å göra nåttt riktigt snyggt, de va länge sen :bow:
 

Liknande trådar

Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 616
Senast: Raderad medlem 68338
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 178
Senast: zassoo
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag och min partner sitter och försöker förstå detta med avdrag för tjänsteresor med privat bil. Han har sedan förra året ett eget...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp