Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hejsan! Jag har tyärr inga bra tips på täcken åt dig, men det är dock så att HW:s täcken inte ÄR 130 och 140, de är 135 och 140 om du mäter och jämför. Jag har tex ett halvblod på 160, hon har 6.0 (6.3 ibland)i sina HW, det skulle då vara 130, när hon i andra täcken har 135(145 ibland). Så om din häst har 140 i hw kan du utan problem ta 145 i ett annat täcke förutsatt att det passar då
Jo jag har märkt det, jag har ett Horseware 140 som hästen haft ett tag och jag har andra 145-täcken med.. Men de är nästan för små nu och 155 passar inte alls! De är jättestora.. Så jag letar efter 150-täcken med ljus och lykta
Jo jag får väl göra det *förstår inte varför de inte kan tillverka mellanstorlekar* ska ta och gå igenom alla täcken vi har för att se om nåt är mindre/större i storleken..
Tack för tipset, ska kika på deras täcken i en butik här.. Dock är de ju också rätt dyra (men prisvärda, jag vet) men sålänge hästen växer vill man ju inte lägga ner massa pengar när man ändå står med massa oanvändbara täcken sen
Juridik & Ekonomi Jag säger också jurist @Corax. Visst att det kostar lite men sådant här riskerar att bli mycket dyrare än så vid en evetuell tvist (och...