Titta, min boxskylt!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 124
Sv: Titta, min boxskylt!

Haha :D

Hon kallas bara Landora, hennes riktiga namn är Landöras-Zvaigznite men det är så krångligt och säga så alla säger Landora.
F-2001 & det är jag som är ägare då ;)

Haha där är min skylt ännu mer fusk för det är min pappa som står som ägare på pappren men jag fick stå på boxskylten. :angel: :p

Hehe okej :D
Min pärla kostade 37 laxar o 12 av dom betalade mamma så hon är ju eg. delägare (en tredjedel cirkus) men i papprena står det att jag äger henne ;)

Lord Owen skrev:
Denna ska jag beställa åt Owe. :love:
Krumiluren överst är mitt eget påhitt, och så fixade Anna på an-design det åt mig. :bow: :)

Fin vad?
Lord-Owen-2.jpg

(Och cactuspower, det blev en likadan som du har ;) )
Görfin!!! som vi säger i Värmland;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 206
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: cassiopeja
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 401
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka