Tittar in i ditt kök. 22.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tolkade jag det som att hen var så desorganiserad att hen häller pastan i vasken gång efter annan.

Vilka symtom har du?

Hen är just så desorganiserad just denna kväll. Hen är trött av att ha sovit med BARN i en vecka medan jag vilat upp mig i gästrummet - annars varvar vi nätterna när BARNET sover stökigt. (Mitt svar ska tolkas lite skämtsamt. Jag tyckte väldigt synd om partner, efteråt. Inte direkt under tiden. Jag ger uttrycket HANGRY ett ansikte).

Hen är just så desorganiserad just denna kväll. Hen är trött av att ha sovit med BARN i en vecka medan jag vilat upp mig i gästrummet - annars varvar vi nätterna när BARNET sover stökigt. (Mitt svar ska tolkas lite skämtsamt. Jag tyckte väldigt synd om partner, efteråt. Inte direkt under tiden. Jag ger uttrycket HANGRY ett ansikte).
Jag hade INTE tyckt synd om nån som hällde MIN middag i vasken, jag heller!

Tips från coachen: ha alltid lite god choklad till hands.

Socker gör mig bara hangrigare när jag väl kommit till den extrema hungern, tyvärr. Jag blev extra sur därför att jag LÄT BLI att köpa en liten macka/banan/liknande på vägen hem, därför att väldoftande och ångande mat utlovades på faten samma sekund som jag kom innanför dörren. Hmpf!

Jisses, så karaktärsfast har jag aldrig varit ... :o Stackars dig.

Alltså känslan när jag ser spaghettin i ultrarapid glida mellan locket och kastrullen ner i vasken... Jag kommer nog drömma mardrömmar om detta.
Vi har löst det problemet (jag kan ha gjort som din partner lite för många gånger :o ) med kastrull som har ett lock med sil. Inga glipor och locket går att låsa fast så jag slipper dessutom hålla fast varmt lock. Livet blev väldigt myvket bättre på så många plan när den införskaffades!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Hej. Funderar på om man skulle starta en go fund me eller liknade. Det är för en högst personlig sak men vet inte om det är rätt eller... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 848
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
331
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?