Ja, bara det sällskap man får vid badet, tex!
Inte i badet då? Deras nyfikenhet är ibland större än deras balansförmåga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, bara det sällskap man får vid badet, tex!
Den orange har trillat i ett par gånger.Inte i badet då? Deras nyfikenhet är ibland större än deras balansförmåga![]()
Starta en tråd med ett passivt aggressivt (och anonymiserat) startinlägg om din sorg och smärta över detta svek! Vi stöttar dig #backamandalakiJag som har suttit uppe dygnet runt - till ingen nytta.![]()
Bra idé. Stå upp för mandalaki.Starta en tråd med ett passivt aggressivt (och anonymiserat) startinlägg om din sorg och smärta över detta svek! Vi stöttar dig #backamandalaki
Jag som har suttit uppe dygnet runt - till ingen nytta.![]()
Det är jag!Men stumpisen!
Dansk remouladsås är världens bästa comfort food!Igår var vi på Ramen to Biiru - tur att jag var med tror jag för resten av sällskapet fattade typ noll av hela grejern (dom skyller på ålder). Men det var trevligt! Gyozas, sojabönor och en god Shoyu-ramen. Övriga sällskapet drack öl och jag testade någon märklig ananasläsk (troligtvis bland det mest artificiella jag druckit på länge
).
Tidigare på dagen var vi och åt smørrebrød på trevligt gammalt café. Mitt tema var tydligen remouladsås för både det med panerad fisk och det med rostbiff hade supergod remoulad på!
Frukosten på hotellet var dock lite av en besvikelse, dåligt utbud med grönsaker och bröd (!!) samt inga pannkakor eller våfflor, sen när är det okej att inte ha sånt viktigt på ett medelklasshotellKompenserade iaf bristen på roliga saker genom att äta rostmackor med påläggschoklad
![]()
Ja - det är löjligt gott alltsåDansk remouladsås är världens bästa comfort food!
Nåja, vi hamnade på Brus vid lunch där jag åt stekt torsk med karamelliserade pärllökar och fermenterade pommes. Väldigt god fisk och pommesen var spännande, första var sådär alltså men sen blev det typ som ett beroende och jag var på väg att beställa in ytterligare en omgångFisken var dessutom riktigt snygg, sällan jag äter så fin mat.
Middag blev Fish and chips på något annat ölhak och det var fint! Riktiga pommes, ärtpuré och supergod dipsås.
smørrebrød på trevligt gammalt café. Mitt tema var tydligen remouladsås för både det med panerad fisk och det med rostbiff hade supergod remoulad på!
Mitt liv kretsar alltid kring fisk - framförallt de lite mer ovanlig arterna med spännande namnNej, @Killaloe , temat för din resa är inte remouladsås![]()