Vad är tryffelchips?
Snuskigt goda potatischips smaksatta med tryffel. Men det ska vara svindyra Torres och inte Gårdschips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är tryffelchips?
Snuskigt goda potatischips smaksatta med tryffel. Men det ska vara svindyra Torres och inte Gårdschips.
Nix. Jag vill ha medium rare, har inget emot rött, men pölar vill jag inte ha.
Proteinet bygger muskler även som well done![]()
Ännu en gång har det här forumet fått fram en visdomsord värdigt en broderad väggbonadHellre blod än bönor , sammanfattningsvis.
Fast bönor är trots allt mest kolhydrater, mer än dubbelt så mycket som proteinet i regel. Om man nu bryr sig om sådana.Naturligtvis. Även protein i bönor gör det. Men bönor är inte alls matcho. Sannolikheten att bli 1.90 på böndiet är troligen minimal. (jag vågade aldrig chansa med mina söner) Hellre blod än bönor , sammanfattningsvis.
Ännu en gång har det här forumet fått fram en visdomsord värdigt en broderad väggbonad![]()
Haha, skulle kunna skrivit exakt samma då jag också åkt på nördkonferagsÄter vanilj-toscabulle på SJ-tåg för nu är jag på väg mot KONFERANGS! Bästa sorten, nördarnas julafton inom min bransch
Ikväll blir det middag ute med kollegorna och imorgon konferangsmiddag. Hotellfrukost i dagarna två!
Haha, skulle kunna skrivit exakt samma då jag också åkt på nördkonferagsTror inte vi är på samma dock, men en kollega till mig är nog på din och kanske viseversa?
![]()