Jag ska få köpa röding av min fiskegalna kollega 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det @Lillgrådis som hade gjort asiatisk biffnudelsallad för ett tag sen? Finns det recept att dela med sig av? Jag planerar FÖDELSEDAGSFIRANDE av mig själv, och eftersom jag är dunderförkyld och har tappat rösten, tänker jag utveckla firandet till minst en hel weekend. Så planen är födelsedagsafton - koreanska pannkakor med sötsyrlig sås, födelsedag lamm tikka sizzlar med ris, grönsaker och raita, och annandag födelsedag asiatisk biffnudelsallad.
Ja, själv jobbar du ju på ditt lilla jobb enbart för att komma ut lite på dagarna.Jag kan inte vara en god mor pga har ingen avkomma. Tänkte därför vara en god hustru istället och baka födelsedagskakor som den hårt arbetande maken kan göda sina hårt arbetande kollegor med imorn. Känner mig mycket vänlig.
Gilla givetvis enbart på de planerade excesserna, inte förkylningen. Krya!![]()
Tack! Det är jämmer och elände. Först ryggskott för några veckor sen, och nu detta. Fattas bara att BARNET blir sjukt och måste vabbas. Jag har ju knappt varit på jobbet de senaste veckorna, känns det som. Men jag ser verkligen fram emot excesserna!
Ja, själv jobbar du ju på ditt lilla jobb enbart för att komma ut lite på dagarna.![]()
Polissyster. Så gulligt!Ja precis! Det är exakt ett sådant litet jobb jag har.![]()
(bättre än snutfitta tänker jag)
Det är inte RIKTIGT det ord som ligger bäst i min mun.
(bättre än snutfitta tänker jag)
Är du säker? Känns ofta som att du behöver censurera dig själv här på buke eftersom förstahandsvalen nästan alltid innehåller könsord och svordomarDet är inte RIKTIGT det ord som ligger bäst i min mun.
Det är inte RIKTIGT det ord som ligger bäst i min mun.
Det är så svåååååårt.Är du säker? Känns ofta som att du behöver censurera dig själv här på buke eftersom förstahandsvalen nästan alltid innehåller könsord och svordomarDet kan inte vara enkelt för dig? Styjkekjam?
Potatis! Stekt, klyftpotatis eller bakpotatis hade jag kört påHar typisch souvlaki jag ska ugnsteka, ska serveras med tsatziki. Och??? Idé torka.
Stekt potatis låter ju jättegott tillPotatis! Stekt, klyftpotatis eller bakpotatis hade jag kört på![]()